Dosa silam

by Bublers on 04/1/2011

Aku mengambil kesempatan hari ni nak mintak maaf ngan 2 orang member skolah aku ..
Sorang nama Hasbullah ngan sorang lagi aku panggil dia Mat teng

Masa ni aku kena skolah kat Sekolah Menengah Serdang Kedah diakibatkan oleh kes kes yang tak dapat dielakkan masa aku kat Sekolah menengah Georgetown Penang.

Cuti skolah kan .. derang datang Penang, lepak tido rumah aku .. then janji esok pagi tu nak g jogging.
Apa jadi … ?

  • Masa tu kol 2 pagi …
  • Boring
  • Kunci semua jam jadi 6.30 pagi
  • Kejut dua orang kawan aku cakap dah pagi .. janji nak g jogging

Dua makhluk ni pun bangun la bersiap .. mandi manda .. pakai sluar trek .. kluar g jogging …

Tak sampai sejam, kami dah sampai balek rumah .. muka semua biru .. lari gegila sebab kena kejar anjing .. sebab berlari/ jogging kol 2 pagi ..

Miahahahhaha
Maafkan aku ya Hasbullah & Mat Teng …

Sebab dosa silam ni aku cam segan nak g opis pagi kang .. kena majal ngan kengkawan kang .. dem …

Regards,
/bublers

There are 2 comments in this article:

  1. 04/4/2011Akmarwati Ab Rashid says:

    isk isk..sib takde makcik kueh karipap lalu jual kueh ek..tak pun jual pau suri..hehe

  2. 04/5/2011Bublers says:

    Gile peling aku nak tangkap maksud karipap ngan pau tu .. haahha takpe .. aku pilih untuk faham yang lucah lucah nye .. sedap sket fikir .. hahahahha

Write a comment:

You have to log in to write a comment.

More in Rubbish (19 of 59 articles)