Lawak tandas

by Bublers on 11/14/2010

Jangan amik serious sangat cerita ni .. aku kena tangkap ISA kangĀ  … dah la tajuk tak menarik .. kang masok news “sorang mamat kena tangkap pasal buat lawak tandas” pergkh .. gila malu.

.

.

.

.

.

Cerita ni CK Tan yang sampaikan, aku rasa cerita ni cukup ikhlas la .. hahahahha

Satu hari CK ngan kawan masok ke tandas, lepas ***wee wee*** derang cam biasa la .. basuh tangan ..

CK dah siap basuh tangan, tapi member tadi tak abis abis lagi, sabun berbuih buih .. gosok gegiler

CK dengan selamba tanya “betul *ko punya* tu kotor sangat ke ?

Deng !!

Soalan cam sengal la .. tapi betul la kan .. ape je die pegang ? situ je pun .. takkan teruk sangat kotornya .. bukan dia **wee wee** atas tangan kan ? :p

Lagi satu .. lain yang kotor .. lain yang dibasuh .. patutnya basuh *situ* la kan ?

Kot sape nak mendajal .. tu dah siap sedia soalan sengal untuk korang buat lawak tandas bermula Isnin ni …

Jangan babitkan aku ye .. aku cuma sampaikan .. hahahhah

There are 4 comments in this article:

  1. 11/15/2010Atan says:

    Dajal betoi hang ni ~

  2. 11/15/2010Bublers says:

    apa .. hang la kan ?

  3. 11/15/2010erni cepotet says:

    ahahaha. kelakar siot entry ni. macam har.. hahaha!

  4. 11/15/2010Bublers says:

    Tu .. Tan CK tu .. si Atan tu la .. hahahah yang komen atas ni .. realiti ni beb .. realiti ..

Write a comment:

You have to log in to write a comment.

More in Rubbish (47 of 59 articles)