Profit – RM114.07 in less than 1 hour

by Bublers on 11/11/2010

Selalu orang dok cerita masok MLM la .. affiliate la .. memacam ah .. aku tak bangkang pun mana mana satu ni .. bagi aku .. ni salah satu cabang kemahiran …

Kalau sorang bleh jalan kaki jumpe kau tepi jalan .. jual 1 kotak mancis dengan harga rm 100, takkan nak marah tukang jual .. ye tak ? Tuduh guna bomoh .. tu korang nyer pasal la kan .. tapi tu sah sah dia ada skill ..

Ya, dengan nada sinis mesti dah berbunyi “itu skill menipu orang” kah kah kah .. tipu tak tipu pun .. tetap dia untung .. ape die peduli ngan kau kan ?

Tipu sebab profit margin terlampau tinggi banding modal ? wah wah wah .. terer ye kau bercakap pasal business .. sedangkan kau yang beli mancis tu tadi kan ? hahahahhah

Try this .. jual satu barang .. profit 10% dari harga & modal .. tapi ramai ramai beli .. wah wah wah !!! ni pun tipu ? Tahap scam besar besaran la kan ? hahahha, kau memang bodoh sombong .. abis tu .. yang kedai runcit dok jual .. satu kampung dok beli tu konsider scam la ye ?

Merata rata aku tengok orang dok cerita pasal scam la .. MLM la .. mungkin sebab rata rata dok pihak pembeli/pelabur yang tak untung .. atau .. dihasut oleh pihak ketiga tentang keuntungan penjual .. ape yang korang dengki kat keuntungan penjual tu .. dah dia ni beli .. kan ?

Skill menjual .. sama macam skill pomen .. dia goyang spana, dapat duit .. Inul goyang bontot .. dapat duit .. Apesal ? Inul plak salah sebab goyang bontot ? Pomen dok tonggeng nampak alur jubo tu .. takde plak korang komplen .. tak stim ekkkkk ? hahahhahahah

Sedar tak sedar .. korang sendiri pun penting diri kan .. kalau tak untung & tak stim .. korang salahkan pihak kedua .. Takpe .. bende ni dari sblom ko lahir dah ada diberitahu .. hasad dengki .. memang wujud .. tu pasal orang soh belajar .. ni ko dok buang masa baca blog aku yang macam sampah ni .. baik ko pegi baca apa apa lagi lain yang ilmiah .. nanti ko dok baca lama lagi .. ko dok tuduh aku bukan bukan .. laaaaaaagi buang masa kan ..

Gambar yang ko tengok ni bukan scam ye .. caranya mudah je … aku takde nak suruh beli ebook ke .. labur ke .. register ke .. link affiliate ke .. tak yah nak hasad dengki ngan aku ..

Lokasi : Rumah sendiri

Modal :

  1. 1 beg plastik kecik
  2. 1 beg plastik besar

Caranya :

  1. Pegang kedua dua beg plastik dengan satu tangan
  2. Kutip sampah masok plastik besar
  3. Kutip duit yang kot kalau jumpa masok ke plastik kecik

Less than 1 hour, aku dapat RM114.07, ANDA BAGAIMANA ?

Regards,

/bublers

There are 6 comments in this article:

  1. 11/11/2010cepoi says:

    perghh…ko mmg kaya la bub, duit sepah2 mcm sampah jerr

  2. 11/11/2010Bublers says:

    banyak la ko kaya .. hahahhah

  3. 11/11/2010Atan says:

    Nanti gua nak try ~ kurang2 bleh dapat RM50 kut … hohohoho

  4. 11/12/2010Mr bublers says:

    terai … jangan tak teraiiiii

  5. 12/30/2010fana says:

    Uihh.. macam duit tabung iris jek… tapi duit iris dah cecah 7 rat dalam ghupe itu la…

  6. 12/30/2010Bublers says:

    Sempoi la tu simpan sampai besar ….
    Aku amik duit Ebby pegi beli gold, simpan lama lama, duit ni makin kecik lak kang ..
    Nanti dah cecah 12tahun, kita convert jadi ASB…..

Write a comment:

You have to log in to write a comment.

More in Featured, Rubbish (53 of 75 articles)