Techno jam 2 pagi

by Mr bublers on 10/28/2010

Kol 2 pagi, aku dok tengok tv, pastu dok dengaq bising lagu techno dari dalam bilik tidoq, heran … selalu bini aku ni layan lagu jiwang ja ..  dan jugak …. selalu .. bini aku akan lena dulu kalau dia cuba cuba nak lenakan si Ebby …

Sah !! Ebby yang dok layan ..  … Aku pi masok bilik .. enable video .. on lampu flash ni .. aku pi amik video dia layan techno .. tapi sebab dari gelap tetiba lampu mai suluh .. dia katup muka ……….

Aku tak tau macam mana nak pusing gambaq ni …. dan tadak masa nak pi korek lagumana nak pusing .. aku pun leh tahan ngantuk …

Tapi .. ni la .. anak aku ..aku mai dok tepi dia .. aku replay video tu .. dia siap bangun dok berjoget .. ngan bising gila gila .. hahahah sian bini aku dok nak tidoq ..

Jenuh aih .. hahahahha

Regards,

/bublers

No comments yet.

Write a comment:

You have to log in to write a comment.

More in Family (65 of 74 articles)