Sirap tarik, Sirap O Ais, Silap …

by Bublers on 10/4/2010

Rentetan dari post GPS AKU ROSAK saja ari ni aku gatal nak sebut benda sampah yang aku ngomel tiap hari, pasal sirap.

Kedai yang sama, makhluk yang hampir sama :

Makhluk : Order ?

Aku : Sup ekor dua orang makan, nasik putih 2

Makhluk : Minum ?

Aku : Sirap

Makhluk : Sirap ais ?

Aku : Ye

Bini aku : Sirap jugak

Makhluk : Sirap ais ?

Bini Aku : Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

Apa punya baghal la .. kalau tak sebut Sirap ais .. gamaknya Sirap tarik / Sirap panas yang sampai ke meja aku gamaknya ……

Aku tau akan ada geng geng makhluk ni yang akan pertahankan, tapi .. sudah sudah la … tak yah menegakkan benang yang basah, simpan dalam hati ja tak yah nak celen celen, sah sah ni blog aku .. , pi bukak google, search keyword “sirap” then select “image” result, tengok sendiri.

Kampung aku panggil ais maneh, ayaq kenduri & ayaq merah .. aku dok KL ni kena la ikot kambing mengembek, nanti aku balik kampung bleh la aku mengaum ..

/bublers

There are 2 comments in this article:

  1. 12/6/2010alien says:

    pinjam gambar sirap ye
    hehe

  2. 12/6/2010Mr bublers says:

    amikkkk amikkkkk sirap je, kalau milo ES kot la nak berkira, kan…. hahaha

Write a comment:

You have to log in to write a comment.

More in Rubbish (58 of 59 articles)